Drage ljubiteljice, spoštovani ljubitelji gledališča,

Kulturni center Kočevje bo letošnjo jesen ponovno dvignil zastor in prižgal odrske luči za zaključen cikel kulturnih dogodkov. Vanj smo nanizali komične mojstrovine slovenskih gledaliških ustvarjalcev in skupaj z vami postali bogatejši za vsebine, s kakršnimi se ponašajo vse večje slovenske kulturne ustanove.

Vabimo vas, da vsaj nekaj dolgih in hladnih zimskih večerov preživimo skupaj ter se dodobra napolnimo z dobro voljo in energijo ob naši abonmajski ponudbi gledaliških komičnih biserov.

Za dodatne informacije smo vam vedno na voljo na telefonski številki 08 200 94 85.

I ♥ NJOFRA

Maribor. 80. leta prejšnjega stoletja. Še je živ tovariš Tito, še imamo rešpekt do Ljudske milice, Jugoslovanske ljudske armade, še se ve, kdo pije in kdo plača in kdo ali kaj je zunanji sovražnik. V socialističnem bloku živita mož in žena. In njuna hči. On, morda »gradjansko lice na službi u JNA«, naturaliziran Mariborčan (Vlado Novak), in Ona, morda Ljubljančanka z meščanskim, intelektualnim pedigrejem (Gojmir Lešnjak Gojc). Nekega jutra On pri britju zagleda z rdečo šminko na ogledalo napisano sporočilo njegove ljube hčerkice: – Njofra!
Hči je zbežala od doma – ker se bo poročila! In to skrivaj! Ne da bi vprašala ata, če dovoli! Nezaslišano. Mama za to seveda ve, a se dela, kakor da ne ve nič. In drži hčerki »štango«. Ko ata ugotovi še to, da žena ščiti hčerko, znori. Dvigne »auf« Ljudsko milico in se odloči, da bo šel do konca: Tale Njofra že ne bo njegov zet! Preprečil bo poroko, ugrabil bo hčer. In sploh: kdo je mladenič s čudnim imenom Njofra? Aha, to je Franjo! Zaprašena, staromodna in rahlo nostalgična komedija, za vse jugo nostalgike in tiste, ki to niti slučajno ne želijo biti. S petjem in plesom – zakaj pa ne?




Realisti + nočitve za ekipo

Svet je šel po gobe, mi pa v najbližji nakupovalni center. Resničnostni šovi so naenkrat bolj resnični od novic. Tretji svet mučita ekologija in ekonomija, nas pa, koliko zdrži baterija. Treniramo pohlevnost. Hodimo v službe, ki jih ni. Samo še smrt in krediti so za nedoločen čas. Kam naj se normalen človek zateče drugam kot v teater? Nasmejmo se, preden bo prepozno.
»Kabaret je namenjen vam, spoštovano in izjemno občinstvo, ki kljub plazu impresivno butastega materiala, ki ga dostavljata splet in televizija, še vedno zberete moč za pot do gledališča. Je za pet igralcev, ki so dovolj genialni, da lahko ustvarjajo smeh iz praznega zraka in koncev cigaret. In je za pijanca, ker smo pač vesela, inkluzivna druščina. Dobrodošli med realisti – edinem resničnostnem šovu za normalne ljudi.« (Jure Karas)




Priznam

Priznam je avtorska predstava in hkrati osebna izpoved igralk. Pet deklet, pet različnih generacij in pet različnih dojemanj življenja, slovenske zgodovine in sedanjosti, ki na hudomušen način prikazujejo situacije v petih različnih življenjskih obdobjih. Igralke skupaj z gledalci znova podoživljajo pretekli čas, preko komunizma in Jugoslavije, jugoslovanske krize, vojne za Slovenijo, tranzicije, prvih korakov samostojne Slovenije, Evrope in kapitalizma.

Razmišljajo o sedanjosti in so odločene od doživetega in spoznanega zreti v svetlo prihodnost. Predstava, ki te nasmeji do solz in ti obenem da misliti. Te spomni in opomni. Pet rund, pet ključnih dogodkov, ki so se zgodili v petindvajsetih letih življenja v Sloveniji. Vse to v pravem ringu Dejana Zavca. »Nismo jugonostalgične, ne sodimo o času, ampak z njim razčiščujemo. Presojo prepuščamo gledalcu.«




Iskrena spoved

Bonifacij in Marija, dva prav posebna lika, ki sta zaznamovala kultno nadaljevanko Ena žlahtna štorija.
Bonifacij je lokalni župnik, vendar ne ravno najbolj prepričljiv in trden verski vodja. V njegovi preteklosti tiči posebna skrivnost, ki jo deli ravno z Marijo.
Marija, gospodinja vinskih veljakov, je v vasi poznana po svojem dolgem jeziku, ki zabrusi huje kot burja. Je preprosta ženica, zaljubljena v Bonifacija. Pravzaprav je Bonifacij njena večna ljubezen. Ko se je odločil služiti Bogu, ji je seveda strl srce, toda obstaja skrivnost, ki ju je povezala za vedno.